Deli Etme Beni Aşk Sözleri

Aşk dediğin elbet bir yol bulur. Hep acıtır arkandan vurur.


Alayci Sozler Bff Sozleri Ilham Verici Sozler

Bu geçen ömürde yalanmış sevmek Tüketirmiş insanı böyle beklemek Özlemi hep içimde ölünceye dek Deli etme beni aşk deli etme.

Deli etme beni aşk sözleri. Tülay Özer Deli Etme Beni Aşk Plak indir dur - Deli Etme Beni Aşk Plak sözleri oku - Tülay Özer Deli Etme Beni Aşk Plak mobil dinle dur - Deli Etme Beni Aşk Plak cepten ücretsiz indir - Deli Etme Beni Aşk Plak mp3 indir - Tülay Özer Deli Etme Beni Aşk Plak bedava mp3 indir. Seni düşünürken içim geçmiş severken de ömrüm. Yar bütün şiirIerime sebep ettim seni hakkını heIaI et.

Deli etme beni aşk deli etme Elleri ardımdan bana güldürme Çok zamandır hasretim sevdiğm yare Deli etme beni aşk deli etme Duydum ki seviyormuş bir başkasını İstemiyormuş artık benim aşkımı Öğrenecek miyim onsuz yaşamasını Deli etme beni aşk deli etme Bu geçen ömürde yalanmış sevmek Tüketirmiş insanı böyle beklemek. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Ben burada her gün seni beklerim.

Duydum ki seviyormuş bir başkasını İstemiyormuş artık benim aşkımı Öğrenecek miyim onsuz yaşamasını Deli etme beni aşk deli etme. Göksel - Deli Etme Beni Aşk Gitar Akoru hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Deli etme beni aşk deli etme.

Biz de bu sayfada sizlere deli aşk sözleri hazır ettik. Bu sayfada yer alan deli aşk sözlerini sevdiğinize kısa mesajla yollayın ya da sosyal medyada paylaşın. Göksel Deli Etme Beni Aşk Şarkı Sözü Deli etme beni aşk deli etme Elleri ardımdan bana güldürme çok zamandır hasretim sevdiğim yare Deli etme beni aşk deli etme Duydum ki seviyormuş bir başkasını İstemiyormuş artık benim aşkımı öğrenecek miyim onsuz yaşamasını Deli etme beni aşk deli etme.

Belki de bu son sefer olur. Kanala Abone Olmak için. Yakın zıvanadan çıkmam Nam-ı diğer mor duman Sevmem zıvanamı ıslak Islatıp da beni deli etme Sıçar adam hırstan Sorgular budur onu korkutan O.

Sen akIım ve kaIbim arasında kaIan en güzeI çaresizIiğimsin. Deli etme beni aşk deli etme Bu geçen ömürde yalanmış sevmek Tüketirmiş insanı böyle beklemek Özlemi hep içimde ölünceye dek Deli etme beni aşk deli etme Unutmak da çok zormuş unutulmak da Tükenecekmiş ömrüm senin aşkınla Sensiz kaldım yalnızım hatıralarla Yalnız kaldım sensizim hatıralarla Deli etme beni aşk deli etme. Aşk teraziye koyup tarttı seninIe beni.

Kalbim durur dertler son bulur. DELİ DAMAR AŞK SÖZLERİ. Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on YouTube.

Beni Deli Etme Lyrics. Sanma üç günlük bu hislerim. Deli etme beni aşk deli etme Elleri ardımdan bana güldürme Çok zamandır hasretim sevdiğim yare Deli etme beni aşk deli etme Duydum ki seviyormuş bir başkasını İstemiyormuş artık benim aşkımı Öğrenecek miyim onsuz yaşamasını Deli etme beni aşk deli etme Bu geçen ömürde yalanmış sevmek Tüketirmiş insanı böyle beklemek.

Gökselin Avrupa Müzik etiketiyle yayımlanan Deli Etme Beni Aşk isimli şarkısı Avrupa Müzik kanalında. Duy beni duy nolur dön bana dön nolur. Unutmak da çok zormuş unutulmak da.

Ve dengede duraIım diye benden aIıp sana verdi kaIbimi. Bu hayat sen yoksan zehrolur. Gel beni kendinden mahrum etme nolur.

Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Göksel - Deli Etme Beni Aşk Şarkı Sözlerine atılan hiçbir hakaret küfür argo içeren yorum kabul etmeyecektir. Göksel - Deli Etme Beni Aşk Sözleri Deli etme beni aşk deli etme Elleri ardımdan bana güldürme Çok zamandır hasretim sevdiğim yare Deli etme beni aşk deli etme Duydum ki seviyormuş bir başkasını İstemiyormuş artık benim aşkımı Öğrenecek miyim onsuz yaşamasını Deli etme beni aşk deli etme Bu geçen ömürde yalanmış sevmek. Aşk dediğin belki de budur.


Seni Seviyorum Adam Ilham Verici Sozler Mesajlasmalar Gercek Ask Sozleri


Bu Deli Yuregim Sadece Sevdi Kosulsuz Hesapsiz Sadece Sevdi Siir Guzel Soz Duygular


Filmlerden Dizilerden Guzel Ask Sozleri Dunyadaki Butun Agaclar Sana Oksijen Uretmek Icin Var Butun Iltifatlar Seni S Guzel Soz Film Alintilari Ozlu Sozler


Yesim Adli Kullanicinin Bunlari Saxla Panosundaki Pin Guzel Soz Bff Sozleri Ilham Verici Sozler


Deli Eder Adami Kendi Kendine Gider Timarhaneye Alayci Sozler Ilham Verici Sozler Guzel Soz


Ask Sozleri Ask Iliski Sozleri Iliski Alintilari


Sozler Panosundaki Pin


Sabahattin Ali Ask Sozleri Ilham Verici Sozler Ask Sozleri Guzel Soz


Ben Seni Saclarinin Beyazladigi Gunu Gormek Isteyecek Kadar Cok Ve Delice Metin Mesajlari Ilham Verici Sozler Ilham Veren Alintilar


655 Begenme 6 Yorum Instagram Da Ibrahim Battal Yildiz Ibrahimbattalyildz Deli Kadin Ibrahimbattalyildiz Ask Sozleri Ask Resimli Alintilar


Kocaya En Guzel Resimli Sozler Burada Cok Iyi Abi Cool Words Romantic Love Quotes Memorable Quotes


Kalb I Mecruh Panosundaki Pin


Uzaklarda Sevdigim Sevdam Yeni Ask Sozleri Romantik Sozler Romantik Ask Sozleri


Gelecekteki Esim E Metin Mesajlari Alinti Sozler Tupac Sozleri


Hadi Be Konus Deli Etme Beni Ozlu Sozler Guzel Soz Ask Budur


Esyadeposu Adli Kullanicinin Love Sevgi Panosundaki Pin Ask Iliski Sozleri Ilham Veren Alintilar


Etme Nez Ask Ask Sozleri Iliski Sozleri


Ahh Be Dilek Neden Terkettin Ilham Verici Alintilar Ask Ozlu Sozler


Goksel Deli Etme Beni Ask 2010 Hq World Music Music Artists Me Me Me Song


Posting Komentar untuk "Deli Etme Beni Aşk Sözleri"