Kürtçe Aşk şiirleri Dinle

Kürtçe Aşk Sözleri. Gabar şiiri çok anlamlı sadece dinle ve paylaş 2012.


Kurtce Damar Sozler Ewindaramin Azad Kavri Tubazy Mp3 Indir Mobil Indir

Kürtçe ile ilgili şiirler kayıt tarihine göre listelenmektedir.

Kürtçe aşk şiirleri dinle. Kürtçe şarkılar dinlemeyi sevenler için 50 şarkıdan oluşan 2021 En güzel stranen kurdi müzikler listesini ücretsiz dinleDuygusal veya hareketli Yeni çıkan kürtce müzikler ve en çok dinlenen kürmanci şarkılardan oluşan muhteşem bir müzik listesi oluşturduk. Seviyorum ama sevmiyorOzluyorum ama mesajıma cevap vermiyorasikim diyorumhani külün nerde diyorbi mesaj uğruna uyumadım koca gece uyumadım diyorumkimden mesaj bekledin diyor yazdimi bari diyorAsk bu mesafeler engel tanımaz diyorumaramizda 1089 km var diyorsen benim yanımdasın diyorumsusuyorNe yapacağımı bilmiyorum diyorumSenin adın Kudret diyorİcimde boşluk var. Aşk Şiirleri Aşk Şiirlerinin yer aldığı sayfamızda bulunmaktasınız Sevgiliye.

Aşağıda sıraladığım bir kaç kürtçe şiir bunun en güzel örneğidir aslında Kürtçe bilseydim bir kaç şiirede ben karalardım duygularmı ama malesef bilmiyorum. Kürtçe Aşk Sözleri Kürtçe Güzel Sözler Kürtçe Sevgi Sözcükleri yer almaktadır. Aşağıda sıraladığım bir kaç kürtçe şiir bunun en güzel örneğidir aslında Kürtçe bilseydim bir kaç şiirede ben karalardım duygularmı ama malesef bilmiyorum.

Eşi veya sevgilisi kürtçe konuşan ve anlayan kişiler için Kürtçe Sözcük ve Aşk Cümleleri Anlamları ile birlikte verirken en çok beğenilen cümleleri sizler için seçtik. 03 Ağustos 2014 2219. Gabar şiiri çok anlamlı sadece dinle ve paylaş 2012.

Aşk şiirleri ayrılık şiirleri memleket hasreti sevda duygusal ve aklınıza gelebilecek her türlü şiirleri dinleyebilir ve şiir indirme yapabilirsiniz. Eklediğim şiirler netten derlenmiş alıntı şiirlerdir yazarı ve kaynakları bilinmediğinden. Bilinen en eski kürtçe şiir bi hevre xwazdî ez tu hevre bin bi hevreherin xorînê wer dî bihêrin kotra bin bang dîn bi hevre narînê dwînî kotra hêra bûm awaz ji cîr dixwînê fîrabîl û beyaban hawar ji dest evînê ez tu watu yek dil wîn hêzan cwadi wînê vêra pêkra hıfne wîn bircînê ya binvînê türkçesi birlikte birlikte geçen günleri özlüyorum hele sabah.

Kürtçe Şiir Böyle Okunur Hekim SafkanAAlpaslan - Duration. Yerli yabancı en çok dinlenen şiirleri bu kategorimizden takip edebilirsiniz. Sevdiğiniz özel kişilere Fecebook Sms Twıttır ve Watsapp yoluyla gönderebilirsiniz.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Uzaktan Seviyorum Seni Cemal Süreya 623 izlenme. Melayê Cizirînin birçok tesirli şiir vardırBu şiir benim enimHîvron adlı müzik grubu beste yapmış aynı zamandaŞiirin bir kısmı şöyledir.

Aşk şiirleri okumak için tıklayın. Hani derlerya aşkın dili dini ırkı yoktur diye. Kısa Kürtçe Aşk Şiirleri ve Anlamları Türkçesi Hani derlerya aşkın dili dini ırkı yoktur diye.

Kaliteli bir müzik deneyimi için kürtçe eserlerden oluşan renkli ve çeşitli bir liste. Aşk - Şiir Dinle Cemal Süreya 3265 izlenme. Cilvelim nazlım zühre renklim Kalp hırsızım kalp hırsızım Güvercin heybetli bakışlım Kalp hırsızım kalp hırsızm Nazlım hoş sözlüm gerdan güzeli Terhin çiçeği boş yanında Yürek hırsızm yürek hırsızım.

Bu siteye girmemin sebebi etüt öğretmenim onun sayesinde şiir okumayı sevmeyenler bile bu siteye girip sesli şiirleri dinlemeleri için tum arkadaşlarıma haber vereceğim. Kurtce muzik sarkilar. Kürtçe Şiirleri Aşağıda 1500000dan fazla şiir başlıkları arasından Kürtçe terimini içeren şiirler listelenmektedir.

ülke Cemal Süreya 870 izlenme. Kürt kökenli sevgili kardeşlerimiz için hazırladığımız Kürtçe Sevgiliye Aşk Sözleri ile birlikteyiz. Kısa Kürtçe Aşk Şiirleri ve Anlamları Türkçesi.

Gül Şiiri Cemal Süreya 804 izlenme. Ünlü şairlerin Aşk ile ilgili şiirleri burada. Aşk Çocuğu şiirini okumak için tıklayın.

29 Temmuz 2020 1501.


Kurtce Ask Sozleri Yasanacak Dunya


Kurtce Damar Siirler Kurtce Isyan Siir Azad Kavri Kurtce Siirler Tubazy Mp3 Indir Mobil Indir


Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler


Dunyanin En Guzel Kurtce Ask Siirleri Youtube


Kurtce Sozler Kurtce Atasozleri Kurtce Ask Sozleri Atasozleri Ask Sozleri Ask


Kurtce Ask Ve Sevgi Mesajlari 1 0 Apk Androidappsapk Co


Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler


Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler


Kurtce Guzel Sozler Kurtce Ozlu Sozler Ve Turkce Anlamlari


Kurtce Ask Sozleri Yasanacak Dunya


Kurtce Damar Sozler Kurtce Kisa Sozler Kurtce Ask Sozler Azad Kavri 2019 Youtube


Kurtce Ve Turkce Icerikli Evin Ask Siirleri Video Izle Indir Videoindirelim Com


Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler


Kuro Dino Kurtce Siiri Mukemmel Whatsapp Durumu Duygusal Huzunlu Ask Sevgi Sozleri Youtube


Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler


Kurtce Sozler Kurtce Ask Ve Anlamli Ve Kisa Sozler C Azad Kavri Kurtce Sozler Helbeste Kurdi Youtube


Kurtce Sozler Siirler Panosundaki Pin


Kurtce Sozler Kurtce Ask Ve Anlamli Ve Kisa Sozler C Azad Kavri Kurtce Sozler Helbeste Kurdi Youtube


Kurtce Sozler Siirler Panosundaki Pin


Posting Komentar untuk "Kürtçe Aşk şiirleri Dinle"