Aşk Bezirganı Sözleri

Zinhare Yunus gördüm deme sen Oda yakarlar gördüm diyeni Aşk bezirganı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı. Hasan Dursun İlahi sözleri.


Bezirgan Adli Kullanicinin Cuma Mesajlari Panosundaki Pin Ozlu Sozler Guzel Soz Inanc Sozleri

Aşk bezirganı sermaye canı.

Aşk bezirganı sözleri. Işte bir kervan yolu ravzaya yol almış gider aşkı bulmaya Bekledim durdum gün saya saya buldum kervanı aşk bezirganı. Bende yanayım hakkı anayım Özledim onu nasıl durayım Bende. Aşk Bezirganı İlahisinin Sözlerine aşağıdan erişebilirsiniz.

196368 likes 18060 talking about this. Yan de yanayım Hakkı anayım Özledîm onu nasıl durayım Bende sîzînle ona varayım Nurlu kervanı aşk bezîrganı. Süleyman Şahintürk Aşk Bezirganı Mp3 indir dur müzik yükle Aşk Bezirganı dinle sözleri oku Aşk Bezirganı cepten mobil indir.

Aşk bezirganı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı. Kamusun bir gör kemterin er gör. Kamusun bir gör kemterin er gör Adi g.

Kılıç mı keser himmet giyeni. Nurlu kervanı aşk bezirganı. Bende geleyim gülle ereyim Asi gönlümü ona vereyim Al götür beni onu göreyim Nurlu kervanı aşk bezirganı.

Zehi bahadır can terkin vurur Kılıç mı keser himmet giyeni. Aşk Bezirganı ilahi sözleri. Hoca Gül Tanem albümünden.

Hasan dursungül tanemask bezirganı ßy kdir About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features 2021 Google LLC. Zehî bahadır can terkin vurur Kılıç mı keser himmet giyeni. Hasan Dursun ilahilerinden aşk bezirganı sözü ve videosu dinle îşte bîr kervan yolu ravzaya Yol almış gîder aşkı bulmaya Bekledîm durdum gün saya saya Buldum kervanı aşk bezîrganı.

Bahadır gördüm cana kıyanı. Kılıç mı keser himmet giyeni. Bende geleyîm gülle ereyîm.

Tez çıkarırlar fevkalulaya Bin isa gibi dine uyanı. Tez çıkarırlar fevkalulaya Bin isa gibi dine uyanı. Ender Doğan aşk bezirganı sözleri ve videosu.

Bahadır gördüm cana kıyanı. Nurlu kervanı aşk bezirganı Bende geleyim gülle ereyim Asi gönlümü ona vereyim Al götür beni onu göreyim Nurlu kervanı aşk bezirganı Yan de yanayım Hakkı anayım Özledim onu nasıl durayım Bende sizinle ona varayım Nurlu kervanı aşk bezirganı Çok susamışım ben yana yana Varmak isterim yüce sultana. Aşk bezirganı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı Zehi bahadır can terkin urur Kılıç mı keser himmet giyeni.

Tez indirirler taht esseraya. Tez indirirler tahtesseraya Şu. Ender Doğan aşk bezirganı.

Aşk Bezirganı Sözleri - Aşk Bezirganı İlahisini Dinle - Aşk Bezirganı İlahi Sözleri Ender Doğan kaleminden yazılan Aşk Bezirganı ilahisinin sözlerisini sizler için aşağıda derledik. Nurlu kervanı aşk bezirganı Bende geleyim gülle ereyim Asi gönlümü ona vereyim Al götür beni onu göreyim Nurlu kervanı aşk bezirganı Yan de yanayım Hakkı anayım Özledim onu nasıl durayım Bende sizinle ona varayım Nurlu kervanı aşk bezirganı Çok susamışım ben yana yana Varmak isterim yüce sultana. İşte bir kervan yolu ravzaya Yol almış gider aşkı bulmaya Bekledim durdum gün saya saya Buldum kervanı aşk bezirganı.

Vallah bahadır can terkin uran Kılıç mı keser Allah diyeni İlmim vardır diye mağrur olma Hak kabul etti kefen soyanı. Alu görmegil palas giyeni. Zehi bahadır can terkin urur.

Çok susamışım ben yana yana Varmak isterim yüce sultana beni de kat bu kervana nurlu kervana. Kamusun bir gör kemterin er gör Adi görmegil palas giyeni. Aşk bezirgânı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı Zehî bahadır can terkin vurur Kılıç mı keser himmet giyeni.

Bin İsa gibi dünya yakanı. Aşk bezirganı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı. Kamusun bir gör kemterin er gör Alçak görme sen palas giyeni.

Alu görmegil palas giyeni. Tez çıkarırlar fevkalulâya Bin İsa gibi dine uyanı. Mansuru gör ki enel Hak dedi Berdar ettiler işittin anı Zinhar ey Yunus gördüm deme sen.

Kamusun bir gör kemterin er gör. Bin İsa gibi dünya yakanı. Zehi bahadır can terkin urur.

Kamusun bir gör kemterin er gör Ölü görmegil palas giyeni Oda yandırdın külün savurdun Öyle mi gerek Seni seveni. Yan de yanayım Hakkı anayım Özledim onu nasıl durayım Bende sizinle ona varayım Nurlu kervanı aşk bezirganı. AŞK BEZİRGANI SERMAYE CANI İLAHİ SÖZLERİ Aşk bezirganı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı.

Aşk bezirganı sermaye canı. Böyle anlar aşk acısı. Aşk bezirganı sermaye canı Bahadır gördüm cana kıyanı Zehi bahadır can terkin urur Kılıç mı keser himmet giyeni.

AŞk acisi sÖzlerİ Maalesef aşklar her zaman mutlulukla bitmiyor ya da her aşktan bir ilişki doğamıyor çünkü sevilen kişiden bir karşılık bulunamıyor. Aşk Bezirgânı İlahi Sözleri ve Notası Gönül Hayran Oluptur Aşk Elinden İlahi Notası ve Sözleri Can-u Dilden Aşık Oldum Muhammede İlahi Notası ve Sözleri.


Gelde Gor Beni Ask Neyledi Resimli Sozler Guzel Soz Ilham Verici Sozler Ozlu Sozler


Ozlem Adli Kullanicinin Ozlu Sozler Panosundaki Pin Ozlu Sozler Guzel Soz Ilham Verici Sozler


Bezirgan Adli Kullanicinin Ask Ile Panosundaki Pin Alintilar Ozlu Sozler Sukur Sana Rabbim


Mevlana Sozleri 2016 Mevlana Sozleri Guzel Soz Ilham Veren Alintilar Ozlu Sozler


Ask Bezirgani Sermaye Cani Bahadir Gordum Cana Kiyani Zehi Bahadir Can Terkin Urur Kilic Mi Keser Himmet Giyeni Kamusun Bir Gor Kemterin Dunya Yunus Gece


Romantik Resimli Sozler Indir Jpg 1042 850 Yeni Ask Sozleri Guzel Soz Ozlu Sozler


Nebi Yildiz Sozleri Cool Words Meaningful Words Words


Mevlana Sozleri Resimli Sayfa 9 20 Webtoz Ozlu Sozler Bilgelik Alintilari Ilham Verici Alintilar


Yurdeatilan Adli Kullanicinin Guzel Sozler Panosundaki Pin Dualar Ozlu Sozler Ilham Verici Sozler


Pin On Hadisler


Esra Akgun Esra Akg Websta Allah Islam Sufi Cool Words


Seda Ozlu Sozler Ask


Pin By Ask Bezirgani On Cocuk Gelisimi Math Math Equations


Mevlana Sozleri Guzel Sozler Resimli Sozler Ask Sozleri Cool Words Turkish Quotes Beautiful Quotes


Egemen Bezirgan Adli Kullanicinin Aska Dair Panosundaki Pin Ilham Verici Sozler Ilham Veren Alintilar Guzel Soz


Elif Sahin Adli Kullanicinin Durum Sozleri Panosundaki Pin Ilham Verici Alintilar Ilham Veren Sozler Ozlu Sozler


Koyuedebiyat Yorum Birakmayi Unutmayin Senin Sayfan Sozunvardi Takip Edin Koyuedebiyat Alayci Sozler Ozlu Sozler Rumi Sozleri


Ben Yaptiklarimdan Pisman Degilim Ilham Veren Sozler Guzel Soz Ilham Veren Alintilar


Guzel Ask Sozleri Yazili Resimleri Ile Yeni Ve Degisik Calismalar Toparlayarak Karsiniza Cikiyoruz En Guzel Ask Sozleri Ile Cool Words Words Meaningful Words


Posting Komentar untuk "Aşk Bezirganı Sözleri"