çok Güzel Türkü Sözleri

Selam gelir mektup ile. ÜÇ AY OLDU YOL GÖZLEDİM.


Turkiyenin Turku Ve Ozgun Muzik Sozleri Arsivi Sarkilar Muzik Guzel Soz

Güzel seni çok özledim.

çok güzel türkü sözleri. Türküm ol benim ince ince seni çalmak isteyim sazımda seni. Çok Oldi Ağladuğum Türkü Sözleri. Gönül Dağı İpek Saklısın Yasaklısın Yar Gözden Iraksın Türküsü Sözleri.

TÜRKÜ SÖZLERİ Ada Yolu Kestane. SELAM GELİR MEKTUP İLE. İpek Karabağır Saklısın Yasaklısın Yar sözleri ve videosu konumuzda.

İşte en güzel ve en özel Karadeniz sözleri. O da hayaIınan hayaI iIe Düşümüş meğer. Yolun geçmez yar buradan.

BENİM GÖNLÜM DEĞİL MALDA. Amanın Dökülür Dane Dane. BAHAR ÇİÇEK AÇAR DALDA.

Her insanla aşk başka. Mendilim Yuğdum Arıttım Gülün Dalında Kuruttum Adin Ne İdi UnuttumAman Aman. Her şehit in ardından bir türkü söylenirmiş anne sende benim ardımdan bir türkü söyle ağlama anne gidiyorum benn.

GÜZEL NE GÜZEL OLMUŞSUN Maraş Karacaoğlan Güzel ne güzel olmuşsun. GÜZEL SENİ ÇOK ÖZLEDİM. Sadece bu yakar içimi.

YOLUM GEÇMEZ YAR BURADAN. Donuk bak bak bakma. Sana elveda diyemedim kii.

Gecenin karanlığında söylesem yağmurlar yağdığında karşımdayken sen söylesem gözlerinin derinliklerinde kaybolurken söylesem yudum yudum içtiğim kadehimde söylesem ey yâr. Sana elveda diyemedim kii. Sadece bu yakar içimi.

Türkülerle boğ beni sev beni. Kız benden başaklısına Sevdalanırsan eğer O beyaz gelinliği Giydiğin anda geber Çok oldu ağladığım Çok oldu ağladığım Çok oldu geceleri Seni sayıkladığım Sana bişey yapamam Aşkım emsin kanını Kurusun damarların ALLAH alsın canını Çok oldu ağladığım Çok. Güzel Ne Güzel Olmuşsun Görülmeyi Görülmeyi Siyah Zülfün HalkalanmışAman Aman.

Gönül Dağı dizisinde İpek Karabağırın İnci Misali türküsü diziye özgü çok güzel özel bir türkü olmuş. Sinemde gizli yaramı kimse bilmiyor Hiç bir tabib su yarama merhem olmuyor. Bin bir derdim var yaradan.

Tatlı dillim güler yüzlüm ve ceylan gözlüm Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen. Karadeniz türküleri ve şarkılarında geçen en güzel. Özel olarak hazırlanmış olan bu sözleri dilediğiniz yerde kullanabilirsiniz.

Gözden ırak dilden uzak ben seni sevmişim eyvah haberin var mı yar yar haberin var mı yar yar haberin var mı. ÖMÜR GEÇER HEP BU YOLDA. Saçlarından bir tel aldım haberin var mı yar yar haberin var mı.

Şu anın değerini bil. O kadar yorgundur o kadar bıkmıştır her şeyden. Altın Tasta Gül Kuruttum 4 türküsü sözü türkü sözleri Altun tasta gül kuruttum aman Alim Yari dizimde uyuttum Alim Yar söyledi ben unuttum aman Alim Bir gözü şehlaya vuruldum Alim Saçı leylaya vuruldum Gül ezerler gül ezerler aman Alim Gülü tabağa dizerler Alim Güzeli candan severler aman Alim Ah ata bindim coşdu gönül aman Yardan ayrılması müşkül Evlerinin önü nane.

Erkek yurdunda neler olur. Gözler kalbin aynasıdır yalan söylerimi yar yar yalan söylerimi aldatan gözleri gördüm oda sendemi yar yar oda sendemi bir hatıran kaldı bende onuda. Üç ay oldu yol gözledim.

BİNBİR DERDİM VAR YARADAN. Türkülerde geçen en güzel sözler. En güzel türkü sözleri.

Gönül dağı geçilmez ki sana geleyim. Ben gönlümü sana verdim haberin var mı yar yar haberin var mı. En anlamlı türkü sözleri.


Bir Guzelin Asigiyim Erenler Turkusu Bir Guzelin Asigiyim Erenler Turkusunun Sozleri Turku Sozu Turkuleri Erzincan


Ela Gozlum Ben Bu Elden Gidersem Turkusu Ela Gozlum Ben Bu Elden Gidersem Turkusunun Sozleri Turku Sozu Turkuleri Erzurum Elsa


Turku Sozleri Ile Ilgili Gorsel Sonucu Tin Hilal Kaslar Seni Seviyorum


Neyi Yitirmisse En Guzel Onun Turkusunu Soylermis Insan Isabella Ahatovna Anlamli Sozler Icin Tiklayin Sanatsal Resimler Resim Sanatsal


Nerede Bir Turku Soyleyen Gorursen Korkma Yanina Otur Cunku Kotu Insanlarin Turkuleri Yoktur Neset Ertas Ayrilik Sozleri Guzel Soz Alintilar


Sevmek Sadece Gormekle Olsaydi Asik Veysel Gormeden Destan Yazar Miydi Sevdasina Asikveysel Asikveyselsatiroglu Ilham Verici Sozler Ozlu Sozler Guzel Soz


Galbimi Galbinde Duyan Halim Degil Midir Ayan Garibi Bu Hala Koyan Sen Benimsin Ben Seninim Neset Ertas Sen Benimsin Ben Ozlu Sozler Guzel Soz Alintilar


Neset Ertas Sozleri Guzel Soz Bff Sozleri Ozlu Sozler


Turku Ile Ilgili Sozler Guzel Soz Alintilar Hayat


Nerede Bir Turku Soyleyen Gorursen Korkma Yanina Otur Cunku Kotu Insanlarin Turkuleri Yoktur Neset Ertas Guzel Soz Ozlu Sozler Kitap


Safak Turkusu 8 Nevzat Celik Guzel Soz Gencler Kadin


Kapinin Onunde Onluk Dikiyi Nota 1 Kaptan Onluk


Gozlerimin Icinde Gizli Sustuklarim Dik Gozlerini Gozlerime Dinle Senin Icin Duyulmamis Turkuler Sakladim Ercan K Ozlu Sozler Guzel Soz Alinti Sozler


Sen Yoktun Ben Yalniz Kalmayi Ogrendim Sarkisozleriguzel Sarkisozleriask Sarkisozleri Sarki Turkusozleri Sarkisozl Sarkilar Ayrilik Sozleri Sarki Sozleri


Sevdigini Dusunmek Icin Geceleri Turku Dinleyen Kadinlari Bas Ustunde Tasimali Adamlar Ozlu Sozler Ilham Verici Sozler Gece


Yok Boyle Sozler On Instagram Neset Ustaya Sevgilerle Ozlu Sozler Guzel Soz Alinti Sozler


Deli Kizin Turkusu Gulten Akin Siir Guzel Soz Alintilar


Asik Veysel Sozleri Ozlu Sozler Guzel Soz Asik


Ebediyen Sev Bir Anadolu Turkusu Tutturmus Hayal Daglarima Dogru Ne Guzel Yuruyordum Su Issiz Patikada Nerden Ciktin Kar Siir Edebiyat Alinti Sozler


Posting Komentar untuk "çok Güzel Türkü Sözleri"