Aşık Veysel Toprak Sözleri

Dünyaya gelmemde maksat ne idi. Bölüm Biri görmez gözü ile Görmüş dünyayı özü ile Çalmış söylemiş ölesiye Hak bildiği dilin gözü ile Nakarat Onun adı Aşık.


Kara Toprak Asik Veysel Dost Dost Diye Nicesine Sarildim Benim Sadik Yarim Kara Topraktir Beyhude Dolandim Bosa Yo Portre Portre Fotografciligi Sanatcilar

Aşık veysel kara toprak SÖZLERDost dost diye nicelerine sarıldımBenim sadık yârim kara topraktırBeyhude dolandım boşa yoruldumBenim sadık yârim kara top.

Aşık veysel toprak sözleri. Toprağa Çalan Türküler 2008 Kalan MüzikiTunestan Satın Almak İçinhttpgenius2vYm Dost dost diye nice nicesine sarıldımDost dost diye nice nicesine. Her kim ki olursa bu sırra mazhar Dünyaya bırakır ölmez bir eser Gün gelir Veyseli bağrına basar Benim sâdık yârim kara topraktır Aşık Veysel Şatıroğlu Kayıt Tarihi. Aşık Veysel şarkıları ve şarkı sözleri sayfası için tıklayınız.

KARA TOPRAK Dost dost diye nicesine sarıldım Benim sâdık yârim kara topraktır Beyhude dolandım boşa yoruldum Benim sâdık yârim kara topraktır Nice güzellere bağlandım kaldım Ne bir vefa gördüm ne fayda buldum Her türlü isteğim topraktan aldım Benim sâdık yârim kara topraktır Koyun verdi kuzu verdi süt verdi Yemek verdi ekmek verdi et verdi Kazma ile döğmeyince kıt. Toprak oldum da dayandım. Aşık Veysel Anlamlı Sözleri.

Kara Toprak Şiiri Sözleri Dost dost diye nicelerine sarıldım - Aşık Veysel Şatıroğlu. Aşık Veysel Kısa Sözleri. Dost dost diye nicesine sarıldım Benim sadık yârim kara topraktır Beyhude dolandım ey yâr boşa yoruldum Benim sadık yârim kara topraktır.

Benim sadık yârim kara topraktır. Üşenmez borandan ıslanmaz yaştan. Şu geniş dünyaya sığmayan gönül şimdi bir odaya kapandı kaldı.

Aşık Veysel Kara Toprak lyrics Aşık Veysel Kara Toprak şarkı sözleri Aşık Veysel isimli sanatçının seslendirdiği Kara Toprak ne ait sadece şarkı sözü bulunmaktadır Sitemizde hiç bir şekilde Kara Toprakne ait başka bir içerik bulunmamaktadır. Aşık Veysel Şatıroğlu daha çocukluğunda çiçek hastalığından dolayı gözleri kaybetmiş ve hayata geriden başlamıştır. Koyun verdi kuzu.

Dost dost diye nicelerine sarıldım. Dost dost diye nice nicesine sarıldım Dost dost diye nice nicesine sarıldım Benim sadık yârim kara topraktır Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum Benim. Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa.

Toprak oldum da dayandım. Taş olsam yandım idi. Aşık Veysel Kara Toprak şarkı sözü Dost Dost Diye Nicesine Sаrıldım Benim Sаdık Yаrim Kаrа Toprаktır Beyhude Dolаndım Boşа Yoruldum Benim Sаdık Yаrim Kаrа Toprаktır Nice Güzellere Bаğlаndım Kаldım Ne Bir Vefа Gördüm Ne Fаydаlаndım Her Turlu İsteğim Toprаktаn Aldım.

Boğulmaz denizden yenmez ateşten. Aşık Veysel Şarkı Sözleri - Kara Toprak. - Şu geniş dünyaya sığmayan gönül şimdi bir odaya kapandı kaldı.

EN GÜZEL AŞIK VEYSEL ŞATIROĞLU SÖZLERİ. Ben babamı sen ustanı unutma. Benim sadık yârim kara topraktır.

- Cahil insan gül ise de koklama. Anlatamam derdimi dertsiz insana Dert çekmeyen dert kıymetin bilemez. AŞIK VEYSEL SÖZLERİ - Taş olsam yandım idi.

Nice güzellere baılandım kaldım. Bütün kusurumuzu toprak gizliyor Merhem çalıp yaralarımı düzlüyor Kolun açmış yollarımı gözlüyor Benim sâdık yârim kara topraktır. Toprak oldum da dayandım.

Ben bir insanoğlu sen bir dut dalı. 25 Ekim 1894 yılında doğan Aşık Veysel tam adıyla Veysel Şatıroğlu bir Türk Halk ozanıdır. Gönül gözü ile gören gönüllerimizi titreten değerli ozanımız Âşık Veysel Şatıroğlunu vefatının 48.

A şık Veysel Kimdir. Beyhude dolandım boşa yoruldum. Anlatamam derdimi dertsiz insana Dert çekmeyen dert kıymetin bilemez.

Taş olsam yandım idi. Şu geniş dünyaya sığmayan gönül şimdi bir odaya kapandı kaldı. Veysel Şatıroğlu Sivasın Şarkışla ilçesine bağlı Sivrialan köyünde dünyaya geldi.

Diğer Aşık Veysel Şatıroğlu parçaları. Aşık Veysel Şatıroğlu - Benim Sadık Yârim Kara Topraktır şarkı sözleri. Kara Toprak şiiri - AŞIK Veysel Şatıroğlu.

Seversin alırsın karın olur Seversin alamazsın karasevdalın olur. Aşık Veysel için şarkı sözleri 1. Nice güzellere ey yâr bağlandım kaldım Ne bir vefa gördüm ne fayda buldum Her türlü isteğim ey yâr topraktan aldım Benim sadık yârim kara topraktır.

Toprak oldum da dayandım. En Güzel Aşık Veysel Sözleri. Taş olsam yandım idi.

Gönüle delidir demiştik baştan. Yılında 21 Mart 1973 rahmetle ve hürmetle anıyoruz. Cahil insan gül ise de koklama.


Ismail Kucukkaya On Twitter Twitter Lockscreen


Asik Veysel Panosundaki Pin


Asik Veysel Kara Toprak Poster Edebiyat Baski


Asik Veysel Kara Toprak Topraga Calan Turkuler C 2008 Kalan Muzik Sarkilar Muzik Asik


Derdim Yuregimde Eller Ne Bilsin Asik Veysel Sozleri Kitap Sair Yazar Ozlu Sozler Guzel Soz Dert Sozleri


Adam Olmayana Dusman Bile Olmam Asik Veysel Edebiyat Guzel Soz Ozlu Sozler


Askin Sevdanin Uzerine Uzun Uzun Cumleler Ne Hacet Ne Demis Asik Veysel Ask Alinti Sozler Ozlu Sozler


Asik Veysel Asik


Asik Veysel Sozleri Guzel Soz Gercek Alintilar Asik


Asik Veysel Batman Asik Muzik


Asik Veysel Bir Kucuk Dunyam Var Icimde Benim Asik Youtube Kitap


Tema Doga Panosundaki Pin


Rating Analizi On Twitter Writer Quotes Book Writer Words


Benim Sadik Yarim Kara Topraktir Asik Veysel Satiroglu Asik Marti Ni


Gozlerim Gorseydi Topragi Taniyamazdim Sizin Gibi Basar Gecerdim Asik Veysel Satiroglu Kitap Alintilari Ozlu Sozler Ilham Veren Alintilar


Asik Veysel 123 Dogum Gunu Tarihci Egitim Tarihi Dunya Tarihi


Tas Olsam Yandim Idi Toprak Oldum Da Dayandim Asik Veysel Asik Kitap Danca


Kara Toprak Gitar Nota Tab Gitaregitim Net Gi Tar Notalara Dokulmus Muzik Muzik Notalari


Gozlerim Gorseydi Topragi Taniyamazdim Sizin Gibi Basar Gecerdim Asik Veysel Satiroglu Edebiyat Ozlu Sozler Guzel Soz


Posting Komentar untuk "Aşık Veysel Toprak Sözleri"