Iyi Geceler Sevgili Okur

Bu gece dolunay var gökyüzünde kutup yıldızı yine belirgin sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene iyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı İyi geceler bir tanem. Uyuduktan sonrada dök içini giriş gelişmeli sonuçlu duygusal bir şey yaz.


Sevgiliye Iyi Geceler Mesajlari Resimli Guzel Sozler Iyi Geceler Mesajlar Gece

Yaşadıklarımızı düşünerek uykuya dalmak üzereyim.

Iyi geceler sevgili okur. Böyle bir göğün altında huysuz ve kaprisli insanlar yaşıyor olabilir mi gerçekten. Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şefkat Kar beyaz tüylerinde kokun Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak. Hoşgeldin sevgili okur.

Yuvamdaki Düşman Kanalına Abone Ol httpshowtvtvLUGFso Yuvamdaki Düşman. İyi Geceler Sevgili MP3 Song by Erdal G from the album Yağmuru Bekle. İyi geceler güzel bayan.

Bu gece saat 0100 ile 0300 arasında planlı bir alt yapı güncellemesi yapacağız. İyi geceler tatlı rüyalar yaz. Şahsen ben 2 3 günlük sevgiliye böyle bisi yazmazdim.

Kiz yapmacik olduğunu düşünebilir ayrica kadinlar uyuduktan sonra geceleri atilan mesajlara bayılır. Bu da genç bir soruyudu sevgili okur çok genç ama tanrı böyle bir soruyu eksik etmesin yüreğinizden. Sevgiliye iyi geceler mesajı.

Sevgiliye iyi geceler mesajları her zaman varlığınızı anımsatacak ve her şeyden. çocukluğundan beri özendiği hayallerini kurduğu ve uğruna her şeyi göze. Seni çok seviyorum gülüm sevgimi üstüne al yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca iyi geceler aşkım.

Seni çok seviyorum gülüm. Yani ben olsam vermezdim aslında bilip bilmeden hemen o yaptı diye bende yapmazdım ama sırf ona neden iyi geceler yazmadığını sormak için günaydın mesajına cevap vermezdim zmnın geçmesini beklerim bir kaç saat sonra sebepini öğrenirim ve bir daha yapmamasını söylerim eğer bir daha olursa ve çok fazla yalvarırsa bir daha yapmicam söz lütfen affet özür dilerim gibi son bir şans veririm. Sen benim rüyalarım hayattaki tek yaşama sebebim ve dayanağımsın.

Seni bekleyen tüm sorunları çözmek ve ellerini ellerimden ayırmamak için hep yanında olmak istiyorum. Sen iyi geceler demediğin için kötü geçen gecelerim var benim İyi geceler her şeyim. Bu nedenle maalesef bu saatler arasında 1000Kitapa erişim kesilecektir.

Uyuyabilir miyim bilmiyorum ama seni düşünüyor ve iyi geceler diliyorum. Güzel gözlerine her baktığımda sana tekrar tekrar tekrar aşık oluyorum. Aklımdasın yüreğimdesin sözümdesin fikrimdesin duamdasın hayalimdesin.

Beyaz bir güvercin yolluyorum sana. Melekler uyurken kraliçemi korusun. İyi geceler sevgili.

Sevgimi üstüne al yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. Belki de yalnızca gençken yaşanabilen gecelerden biriydi sevgili okur. İyi geceler sevgili okurlar.

Edebi değer taşısın kelimelerine özen samimi yogun gerçekçi ol. Sevgİlİye İyİ geceler mesaji Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır her yeni gün doğumunda bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun.

Her gece seni. Hayatımın geri kalanını seni mutlu etmeye çalışarak geçirmek istiyorum. Seninle yaşamak istediğim tüm duyguların gerçek olması dileğimle.

Uyaninca da görür havalara ucar. Hayatımın en kötü gününü geçirdiğim zaman bile seni düşününce gülümsüyorum. Bu özel mesajlar sayesinde sevgilinizi her zaman düşündüğünüzü onun yaşamınızda ne kadar değerli olduğunu ve her şeyden önemlisi aşkınızın ne kadar büyük olduğunu ifade edebileceksiniz.

1365 likes 2 talking about this. Satranç kişisel gelişim grafik tasarım yemek müzik ve edebiyat ilgi alanlarım. Gök öyle yıldızlıydı öyle aydınlıktı ki ona bakınca insan ister istemez kendine soruyordu.

Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve sadakat kar beyaz tüylerinde umut gagasında iyi geceler öpücüğü yanağını uzat. Satranç kişisel gelişim grafik tasarım yemek müzik ve edebiyat ilgi alanlarım. Sende öyle yap ve güzelce uyu.

Benim için dünyasın tatlım. Yazarlarımızdan Furkan Tomrukun ellerine sağlık İyi geceler sevgili okur İyi geceler sevgili okur. Sevgiliye uzun iyi geceler mesajı göndererek ona karşı hislerinizi en iyi şekilde ifade etmeniz mümkün hale geliyor.

Seni özleyerek yine bir geceye başlıyorum. Yazabilirdim ama icimden gelmeyerek yazardim.


Iyi Geceler Mesajlari 2021 Iyi Geceler Sozleri Mesajlarisozleri Net


Sevgiliye En Guzel Iyi Geceler Mesajlari En Iyi Hediye Fikirleri


Deli Gibi Sevip Iyi Geceler Diyememek Var Bir De Sozler Anlamlisozler Guzelsozler Manalisozler Ozlusozler Alinti Alinti Iyi Geceler Gece Ozlu Sozler


Sevgiliye Iyi Geceler Mesaji Uzun 12 Resimli Guzel Sozler Iyi Geceler Bff Sozleri Ilham Verici Sozler


Sevgiliye Iyi Geceler Mesaji Romantik Iyi Geceler Gece Mesajlar


Sevgiliye Iyi Geceler Mesaji Komik Resimli Guzel Sozler Iyi Geceler Gece Mesajlar


Sevgiliye Iyi Geceler Sozleri Romantik Iyi Geceler Mesajlari Romantik Gece Romantik Sozler


Iyi Geceler Yazilari Iyi Geceler Ilham Verici Sozler Guzel Soz


Iyi Geceler Mesaji Guzel Sozler Anlamli Sozler Kisa Ask Sevgi Sozleri Iyi Geceler Gece Mesajlar


Iyi Geceler Bu Gece Gonlunuzden Gecen Tum Guzel Dilek Ve Dualar Gercege Donussun En Yakinda Insallah Iyigeceler Hilal Is Gece Iyi Geceler Ilham Veren Sozler


Iyi Geceler Mesaji Gonder Sevdiklerini Mutlu Et Yasam Haberleri


Iyi Geceler Mesajlari 2018 Sevgiliye En Guzel Iyi Geceler Mesajlari Gonderin Gundem Haberleri


Yasemin Kokulu Sevgilim Iyi Geceler Gece Guzel Soz


Karima Iyi Geceler Mesajlari Kalbimcity Net Iyi Geceler Gece Mesajlar


Iyi Geceler Mesajlari 2018 Sevgiliye En Guzel Iyi Geceler Mesajlari Gonderin Gundem Haberleri


Sevgiliye Iyi Geceler Mesaji Uzun 15 Resimli Guzel Sozler Iyi Geceler Guzel Soz Mesajlar


Iyi Geceler Mesaji Gonder Sevdiklerini Mutlu Et Yasam Haberleri


Sevgiliye Iyi Geceler Mesaji Kisa Ve Oz Resimli Guzel Sozler Iyi Geceler Gece Mesajlar


Sevgiliye Iyi Geceler Mesaji Uzun 18 Resimli Guzel Sozler Guzel Soz Gece Mesajlar


Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Sevgili Okur"