Ey Aşk Beni Yağmala Sözleri

Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya aşk Beni tara Bitsin hiç bir şey umrumda değil Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi Göz yaşlarım akabilirler özgürce İçimde öyle güzelsin ki Onu kirletmeyeceğim seninle. Sona ermekte gün yine seninle Akşamlar böyledir hep sessiz Eşyalar başka yerde ben bir yerde Gölgen dolaşır gibi sanki peşimde Işıkları yakın nedir bu his Yokluğunda sen ne varsa sen bu evde Ayrılmam sarılırım hayallere Ayrılmam sevişirim.


Esma Tekin Adli Kullanicinin Guzel Sozler Panosundaki Pin Komik Guzel Soz Ozlu Sozler

Berkay Ezgi Mola Enis Arıkan Ayrılmam Serserim Benim Ey Aşk Ayrılmam Şarkı Sözleri.

Ey aşk beni yağmala sözleri. Firar etmişken kendimden Bir harf olup düşüyorum imlasız cümlelere. Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya aşk Beni tara Bitsin hiç bir şey umrumda deil Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi Göz yaşlarım akabilirler özgürce İçimde öyle güzelsin ki Onu. Dayan Yüreğim Sözleri Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla.

Söze nereden başlayacağımı bilmiyorumHangi yüzünü anlatayım ki seni özleminin. Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim Şarkı Sözleri ÜYE OL. Hadi yüreğimden yakala beni ey Aşk.

Hedef alıp vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Aşk beni tara. Ateş et arka arkaya aşk. Ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk Beni tara Bilsin hiç bir şey umrumda değil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi gözyaşlarım akabilirler özgürce İçimde öyle güzelsin ki Onu kirletmeyeceğim seninle.

Hakan Altun - Dayan Yüreğim Şarkı Sözü Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya aşk Beni tara Bitsin hiç bir şey umrumda deil Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi Göz yaşlarım akabilirler özgürce. Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya. İçimde gözlerine rehin bir acı.

Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya aşk Beni tara. Ey aşk beni yağmala. Bitsin hiç bir şey umrumda deil.

Kirli kirli nefesler ey Aşk bi daha gülümser belki versen 30 sene hakim bey Sahte bu dostlar lazım değil Her yana çöktü karanlık Ah Gökyüzü mavi bu rengim değil Kırmızı kaplasın artık ah Aşk yüce aşk Sana boş yere kuruldum Gözümde damlaları kuruttum Kaç kardeş kaybettiğimi unuttum Ey aşk yüce aşk. Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Ateş et arka. Hedef olup vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri.

Bilsin hiçbir şey umrumda değil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin öğrenirken hasretinle sevişmeyi gözyaşlarım akabilirler özgürce içimde öyle güzelsin ki onu. Yıldız Tilbe Dayan Yüreğim şarkı sözleri. Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim Şarkı Sözleri.

Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim Şarkı Sözleri. Yıldız Tilbe Şarkı Sözleri - Dayan Yüreğim. Hedef alıp vursan da Özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri Adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi Kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala Aşk beni tara.

Bağlasan durmaz göndersen gitmez Laftan anlamaz sözümü dinlemez. Dışarıda yağmur İçeride ince yokluk. Hangi yanını sıralayayım seni senden uzakta seninle.

Hedef olup vursan da. Hedef alıp vursan da özenli sözlerin oklarıyla süslemedim harfleri adını oluşturanların dışında dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara. Ey aşk beni yağmala.

Bilsin Hiçbir şey umrumda değil Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi Gözyaşlarım akabilirler özgürce İçimde öyle güzelsin ki Onu kirletmeyeceğim seninle. Dışımda boynu bükük bir çocuk. Desteklerİnİzİ eksİk etmeyİn abone olup vİdeoyu beĞenİp paylaŞalim lÜtfen.

Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya aşk Beni tara Bitsin hiç bir şey umrumda deil Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi. Ey aşk beni yağmala Ateş et arka arkaya aşk Beni tara Bitsin hiç bir şey umrumda deil Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi Göz yaşlarım akabilirler özgürce İçimde öyle güzelsin ki. Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim Şarkı Sözleri Hedef olup vursan da özenli sözlerin oklarıyla Süslemedim harfleri adını oluşturanların dışında Dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine Ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara Bilsin hiç bir şey umurumda değil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin Öğrenirken hasretinle sevişmeyi göz yaşlarım.


Pin Von Dilek Lion Auf Ozlu Sozler


Seda M Adli Kullanicinin Hediyelik Panosundaki Pin Yerler Hediyeler Fotograf


Guven Cok Ince Bir Cizgidir Onu Kalinlastirarak Kirilmasini Engelleyen Tek Sey Iki Tarafli Olmasidir Fuzuli Guzel Soz Alinti Sozler Ilham Veren Sozler


Youtube Videolar Ask


Sona Tara Adli Kullanicinin Cuma Ve Dini Mesajlar Panosundaki Pin Dualar Resimler Doldurulmus Oyuncaklar


Gece Gozlum Adli Kullanicinin Hasretimsin Panosundaki Pin Ask Gece


Cengiz Adli Kullanicinin Yerdeki Yildiz Panosundaki Pin Siir Sanati Adlar Siir


Kblyacar Ilham Verici Alintilar Alintilar Ilham Veren Alintilar


Murat Ayceken Adli Kullanicinin Dualar Panosundaki Pin Deri Ilham Zulum


Canii X01 Adli Kullanicinin Kahpelik Bedava Panosundaki Pin Ilham Verici Sozler Akrostis Siirler Ozlu Sozler


O Benim Gozlerime Niye Oyle Neden Oyle Hangi Oyle Bakmisti Ki Ben Sag Elimle Kalbimi Yoklamistim Birhan Keskin Ozlu Sozler Edebiyat Siir


Kim Calmis Azar Azar Guluslerinden Kim Istersin Opsun Kirik Kalbinden Nasil Bir Aci Ki Bu Opunce Gecmeyen Edip Cansever Soz Ozlu Sozler Yazarlar Edebiyat


Pin On Ask


Turkan Gulsen Adli Kullanicinin Gonul Aynasi Panosundaki Pin Guzel Soz


Kordugum Gibi Hayatin Anlami Guzel Soz Iman


Aynen Guzel Soz Alintilar Ozlu Sozler


Bir Istegim Var Sadece Senden Onun Kokusunu Al Getir Onun Saclarini Al Getir Hatta Mumkunse Onu Al Getir Bana Ruz Alinti Sozler Ilham Veren Sozler Guzel Soz


Ey Mevlana Followla Beni Pufterem Resim Resimler Guzel Soz


Ebru Karaman Adli Kullanicinin Aska Sozler Panosundaki Pin Ask Gece


Posting Komentar untuk "Ey Aşk Beni Yağmala Sözleri"