Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Sözleri

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Yüreğimi yaktım ben bu gece bir deniz feneriyle.


Sana Her Sac Yakiyor Aydilge Aydilge 2021 Sac

Aydilge Aydilge Sarp sanatçısının Yine Ben Aşık Oldum şarkısının Türkçe dilinden İngilizce diline çevirisi.

Aydilge yine ben aşık oldum sözleri. C 2013 Dokuz Sekiz Müzik. Yüreğimi yaktım ben bu gece. Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum.

Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Heybelide bizde her gece çıktık mehtaba aşk var diye Kalmamış kalamışta bile Ne bir huzur ne bir neşe Yüreğimi yaktım ben bu gece bir deniz feneriyle Sahile vurdum ben bu gece dalga gibi delice Yüreğimi. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Dinle Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Heybelide bizde her gece çıktık mehtaba aşk var diye Kalmamış kalamışta bile. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum lyrics Aydilge Yine Ben Aşık Oldum şarkı sözleri Aydilge isimli sanatçının seslendirdiği Yine Ben Aşık Oldum ne ait sadece şarkı sözü bulunmaktadır Sitemizde hiç bir şekilde Yine Ben Aşık Oldumne ait başka bir içerik bulunmamaktadır.

Çıktık mehtaba aşk var diye. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri Şarkı Sözü Yerli Şarkı Sözleri Lyrics. Aydilge - Aşka Gel.

Sahile vurdum ben bu gece dalga gibi delice. Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum. Ne bir huzur ne bir neşe.

Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri. Hey deli denizde her gece. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum.

Aydilge Yine Ben Aşık Oldum mp3 indir Aydilge Yine Ben Aşık Oldum müzik indir Aydilge Yine Ben Aşık Oldum indir Yine Ben Aşık Oldum dinle Aydilge Yine Ben Aşık Oldum mobil indir Aydilge Yine Ben Aşık Oldum şarkı sözleri. Ne bir huzur ne bir neşe. Aydilge - Yine Ben Aşık Oldum JoyTurk Akustik 256 kbs.

Yine ben aşık oldum. Yine Ben Aşık Oldum Lyrics. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Lyrics 256 kbs.

Yine ben aşık oldum Darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Hey deli denizde her gece Çıktık mehtaba aşk var diye. Çıktık mehtaba aşk var diye. Yüreğimi yaktım ben bu gece.

Çıktık mehtaba aşk var diye. Cem Sarıoğlu Aydilge SarpYine ben aşık oldum Darmadağın. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum.

Aydilge - Yine Ben Aşık Oldum Şarkı sözü Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Heybelide bizde her gece çıktık mehtaba aşk var diye K. Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Heybelide bizde her gece çıktık mehtaba aşk var diye Kalmamış kalamışta bile Ne bir huzur ne bir neşe. Faika Sarp Aydilge Sarp Müzik.

Yine Ben Aşık Oldum. Music video by Aydilge performing Yine Ben Aşık Oldum. Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Yine ben aşık oldum darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Heybelide bizde her gece çıktık mehtaba aşk var diye Kalmamış kalamışta bile Ne bir huzur ne bir neşe Yüreğimi yaktım ben bu gece bir deniz feneriyle Sahile vurdum ben bu gece dalga gibi delice Yüreğimi yaktım ben bu gece bir deniz feneriyle.

Sahile vurdum ben bu gece dalga gibi delice. Ne bir huzur ne bir neşe. Yine ben aşık oldum Darmadağın yağmur oldum Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum Hey deli denizde her gece Çıktık mehtaba aşk var diye Kalmamış kalamışda bile Ne bir huzur ne bir neşe Yüreğimi yaktım ben bu gece Bir deniz feneri ile Sahile vurdum ben bu gece Dalga gibi delice Yine ben aşık oldum.

Heybelide biz de her gece. Aydilge - Yanıyor lyrics. Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Şarkı Sözü.

Aydilge Yine Ben Asik Oldum bedava mp3 indir Aydilge Yine Ben Asik Oldum şarkı sözleri. Yine ben aşık oldum. Yine ben aşık oldum darmadağın efkar oldum Kadehi kırdım işte yandı ruhum duman oldum.

Hey deli denizde her gece. YALNIZLIKLA YAPTIM 2013 DOKUZ SEKİZ MÜZİKYine Ben Aşık OldumSöz.


Dipteysen Kendini Degistir Cevreni Degistir Telefon Numarani Sifreni Sehrini Degistir Hatiralari Asla Bir Ozlu Sozler Bilgelik Alintilari Olumlamalar


Sagopa Kajmer Bu Sen Degilsin Feat Faruk Sabanci Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Album


Kugu Kayip Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Kugu


Husnu Arkan Bosluk Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Kitap


Cihan Murtezaoglu Kimse Degil Aptal Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Kina


Sana Her Sac Yakiyor Aydilge Aydilge 2021 Sac


Aydilge Yine Ben Asik Oldum Sozleri Http Sarki Sozleri Web Tr Aydilge Yine Ben Asik Oldum Sozleri Sarki Sozleri Sarkilar Gece


Husnu Arkan Bosluk Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Kitap


Bagzilari Aslinda Oluymusum Feat Konuya Fransiz Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Fransizca


Selin Koroglu Aldattim Youtube 2021 Sarkilar Youtube Muzik


Aydilge Yine Ben Asik Oldum Youtube Vevo Music Videos Music


Goncam Panosundaki Pin


Sarkilar Panosundaki Pin


Pin On 4n1k Ilk Ask


Ayca Ozefe Yikilmam Asla Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Aslan


Pin On Muzik


Alkan Dalgakiran Bebek Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Bebek


Seda Sayan Duserim Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Album


Gokce Guzel Kafam Bozuk Sarki Sozleri Sarkilar Sarki Sozleri Album


Posting Komentar untuk "Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Sözleri"